Färga Blocks – Dokumentärfilm

Från våra första dribblingar under öppen himmel till de livliga ekon i våra hallar, varje steg vi tagit har varit möjligt tack vare er – våra otroliga medlemmar. Ni är hjärtat i VGB, pulsen som håller vår gemenskap levande.

Ett jättestort tack till Hoop Dreams för att ni såg oss – för att ni såg mer än bara en idrottsförening och valde att lyfta vår historia. Ert stöd har varit ovärderligt och dokumentären hos Fotografiska är ett bevis på vad vi kan åstadkomma tillsammans.

Till Fotografiska, ett varmt tack för att ni öppnade era dörrar och lät oss dela vår berättelse. Det var en ära att ta plats på er scen och inspirera genom vår passion för basket och communityarbete.

Vi är mer än en klubb, vi är en rörelse, en familj, och en kraft för förändring. Tillsammans bygger vi en ljusare framtid för våra ungdomar, och varje svettigt träningspass, varje vunnen match är ett steg i rätt riktning. Tack för att ni är med oss på den här resan. Framåt, VGB!