<- Startsida

Intresseanmälan - Vision Generation Boll IF

Välkommen till VGB! Här är inte bara en ingång till föreningslivet; när du blir medlem hos oss öppnar sig en värld av sport och gemenskap. Med ditt medlemskap får du tillgång till alla de idrotter vi passionerat erbjuder: basket, fotboll, simning, samt atletisk träning inspirerad av gymnastik med en stark inriktning på motorik och rörelse. Vi ser gärna att du utforskar alla våra idrotter, och vi stöttar dig på din sportresa!

Vår förening är också djupt engagerad i skolorna runt Järvaområdet. Medan vi samarbetar nära med dessa skolor, ligger det yttersta ansvaret för aktiviteterna hos oss på VGB. Det är viktigt för oss att du vet att skollagen inom skolorna är en integrerad del av vår förening, och alla medlemmar där omfattas av samma medlemsvillkor som resten av vårt community.

Vi förstår att livets omständigheter kan variera. Så om du stöter på svårigheter med att betala medlemsavgiften för en hel termin, tveka inte att kontakta josefine@vgbif.se. Vi är här för att hjälpa och kan diskutera möjligheter till delbetalning.

** Kostnader per termin: **

Skuttarna: 4–6 år (förskola) – 500 kronor